Ciao!

Ciao!
dit ben ik:)

dinsdag 9 augustus 2011

Speedscrap dinsdag 9 augustus 2011




Heey daar ben ik weer, beetje laat ik heb dus niet helemaal aan de voorwaarden voor de speedscrap voldaan. Het is namelijk al 22 minuten na elven:) Maar goed ik ben best tevreden al met mijn resultaat van vanavond, en ik heb ook niet de hele tijd door gescrapt omdat ik graag de film Kom niet aan mijn kinderen wilde zien. Dus dat dan ook gedaan, aangrijpend verhaal! Zeker omdat het waargebeurd is en die moeder en kinderen uit Dordrecht komen. Gelukkig is het goed afgelopen.
Ik wil op mijn LO nog wel wat puntjes op de i zetten en maak daarna nog wat detail foto's, die komen dus later hier te staan!
Groetjes en weltrusten voor dalijk, morgen gaat het circus weer beginnen, aan het werk in een ziekenhuis waarvan vandaag de directeur is opgestapt....
Liefs Linda

Inmiddels een week verder, maar hier dan toch nog wat foto's van de finishing touch van deze LO!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten