Ciao!

Ciao!
dit ben ik:)

dinsdag 23 augustus 2011

Speedscrap dinsdag 23 augustus

Vanavond stond er weer een leuke sketch op het forum van Scrapdelight. Dus ja dat vroeg om een leuke LO. Ziehier het resultaat. De uitljes hebben in eerste instantie weinig met Marokko en de foto zelf te maken, maar de tekst weer des te meer. Zeker met die tortelduifjes (wij dus) erop!



De foto is genomen door iemand van een Franse scoutinggroep die ook in El Jadida was. Wij maakten van hun een foto, en zij van ons. Goeie deal!

1 opmerking:

  1. Hoi Linda, leuk dat je mijn blog nu volgt. Ik doe dit nog niet zo lang dus moet mijn weg nog vinden op blogspot. De titels heb ik gemaakt met een ouderwetse lettertang, je weet wel zo eentje met een draaischijf waar je dan een letter drukt in een plastic plak stripje. Bij de V&D verkopen ze ze nog voor een paar euro's.

    Groetjes,
    Melinda

    BeantwoordenVerwijderen