Ciao!

Ciao!
dit ben ik:)

dinsdag 2 augustus 2011

Speedscrap dinsdag 2 augustus

Hier mijn resultaat van het meedoen aan de dinsdagvond speedscrap van het leuke forum Scrapdelight.
In 1 avond moet je een eigen uitwerking maken van een gegeven sketch.
Dus ja dat is best snel, zeker als je dan je pas gekochte Bigshot gaat uittesten, spannend! Het is me gelukt en ik doe er later deze week nog een journaling bij. Het moet tenslotte een perfecte LO worden voor in het Marokko-album!
Maar goed, ik ga de boel opruimen nu, nog even met vriendlief op de bank en dan gauw naar bed.
Morgen gaat voor ons na een maand vrij de werkmodus weer aan!


2 opmerkingen:

  1. Leuke layout zo met die real-life embellishments ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi hoi

    Leuke LO ik zie dat je net een blog hebt ik heb me meteen aangemeld als volger hoe meer hoe gezelliger Toch.

    Gr Thamar

    BeantwoordenVerwijderen