Ciao!

Ciao!
dit ben ik:)

dinsdag 16 augustus 2011

En ja hoor, we gaan weer speedscrappen!

Vandaag is het weer dinsdag en dus tijd voor speedscrappen. Ik keek eerst nog Masterchef Australia, en daarna ging ik aan de slag. Maar Peter wilde ook wel graag nog naar de Karwei, dus dat ook gedaan, en dan toch nog op tijd mijn LO af. En ik ben er blij mee! Hieronder mijn uitwerking en wat details. Het papier is van Basic Grey- Life of the party > shinding
                          - Pyrus > regal
De titel bedenken was even moeilijk maar t is toch gelukt! Stuk slaat vooral op mijn knappe vriend Peter natuurlijk! En een kanon wordt in t vakjargon (wie kan me dat beter uitleggen dan mijn eigen soldaatje zelf) ook wel stuk genoemd. Dus ineens had ik mijn titel!


Zo nu nog een half uurtje relaxen en dan in bedje. Nog even volhouden in een saaie slaapkamer, maar vandaag hebben we dan een kleurtje verf gekocht en gaan we starten binnenkort met de slaapkamer metamorfose! Zin in!

Zoals beloofd nog een foto van de LO bij daglicht!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten