Ciao!

Ciao!
dit ben ik:)

maandag 1 augustus 2011

Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!

Ik zie mijn neefje Ardian niet zo heel vaak, en dat is wel jammer. Het is echt een lief ventje.
Maar zo vaak als kan ga ik er heen of komen mn broertje en schoonzusje met de kleine hier langs.
De laatste keer dat ze hier waren zat Ardian zo de clown uit te hangen, met een heel aanstekelijke lach.
Hij weet dan goed dat wij allemaal naar hem kijken en om hem lachen, dus doet hij er een tandje bovenop.



Hier op deze foto zit hij thuis lekker in de box, ook zo te lachen. En ik ben zo blij met deze foto he, want ik hoef er maar naar te kijken en ik schiet weer in de lach en denk aan die keer dat hij hier de show stal:)

Oh ja, die gehaakte bloemen vindt ik trouwens helemaal geweldig!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten